Sesílací formule kouzel

1.6.2017

“Drexler Van Gard nebyl nikdy příliš oblíbený. Ani mezi šlechtou, ani mezi svými kolegy. Neměl potřebu se před nikým klanět. Neuznával politiku, mladé čaroděje, staré čaroděje a obecně vzato, vlastně nikoho. Nebylo proto divu, že byl v nemilosti a téměř zapomenut. Jemu to však nevadilo. Věděl své a lidi nepotřeboval. Když pak přišel čas a astrální bytosti prorazily Othionskou hranici, díky svému umění přežil. Nebyli to baroni, nebyli to vojáci a nebyli to ani čarodějové. Byl to on, ohnivý mág ze staré školy, který věděl….”
 
Tímto krátkém medailonkem bychom Vás rádi upozornili na nový wallpaper ke stažení! Je k mání na webu Dračí Hlídky v sekci KE STAŽENÍ. Autorem je opět vynikající Ondřej Hrdina Illustration
 
Zároveň bychom Vás chtěli poprosit o pomoc. Na Dračí Hlídce dokončujeme ladění kouzel čaroděje pro začátečníky. Rádi bychom pro každé z nich měli nějakou pěknou sesílací formuli (podobně, jako tomu bylo v DrD). Pokud chcete, pomozte nám a napište přes KONTAKTNÍ FORMULÁŘ na webu Dračí Hlídky své návrhy.
Prosíme (pokud je to možné), abyste zkusili vytvořit názvy, které by směřovaly k “latinskému” nádechu. Tj. ne věci ala DrD 1.6 (Kria Machševím a podobně, ale něco ve stylu klasiky “Luxmen, Heuriskon Hades, Aqua Spiro” – TOHLE ANO.
 
Dobré nápady se pokusíme odměnit a šikovné tvůrce zapojíme do magické univerzity, která se spustí během prázdnin (stejně jako alchymistická)
 
Seznam kouzel (a velmi stručný popis) najdeš zde :
Bertoldův zámek – jednoduché uzamykací kouzlo (ideální k zajištění dveří při ústupu)
Blesk – sešle výboj energie, která zraní protivníka
Čarovná zbraň – očaruje zbraň tak, aby působila zranění i magickým tvorům
Kočičí oči – dává schopnost vidět ve tmě
Levitace – kouzelník dokáže nechat vznášet sebe, jiné nebo předměty
Najdi předmět – kouzelník dokáže ve svém okolí najít předmět, když ví, co má hledat
Neviditelnost – kouzelník dokáže zneviditelnít sebe nebo jiné
Noční můra – děsivé iluze seslané do snů znemožní spánek a udrží cíl unavený
Magický štít – před kouzelníkem se vztyčí ochranná bariéra
Mrazivá střela – způsobí po zásahu silné zranění chladem
Oheň – vyčaruje nad / před dlaní kouzelníka levitující plamínek
Ohnivá čepel – očaruje zbraň, tak že její ostří žhne plamenem (lze i ostří šípu)
Oko zření – vidíš předměty i bytosti, které jsou neviditelné díky působení magie
Plamenné ruce – ruce nebo ruka kouzelníka jsou obaleny plameny
Poryv větru – kouzelník dokáže uhasit pochodeň, převrátit předmět, rozhoupat zvon..
Proměna – dočasně změní vzhled sesilatele
Přelož – dokážeš přečíst text v cizím jazyce a porozumět mu
Přeludy – způsobí jednoduchou zvukovou iluzi, kterou lze snadno zmást okolí
Rychlost – pohybuješ se dvakrát rychleji, než je běžné
Světlo – levitující světelná koule, která může nasvítit temné kouty
Teleport – umožní kouzelníkovi přesun na jiné místo
Ukryj – dokáže skrýt předmět nebo osobu před detekčními kouzly
Vodní dech – cíl kouzla může po určitý čas dýchat pod vodou
Záblesk – dokáže při otevření dlaně seslat oslnivý záblesk, který může oslepit
Zlom kouzlo – dokážeš zrušit jiné kouzlo (Bertoldův zámek, cizí neviditelnost atd)
 
Těšíme se na Vaše návrhy a pomoc
Team Dračí Hlídky