Generátor příběhů

Pomocný nástroj PJe

Vygenerovat další


Tato zápletka je docela přímočará; hrdina se dozví, že jeho nejstarší nepřítel se vrátil a zase aktivně splétá své plány. Hrdina to bude přirozeně chtít vyšetřit a vstoupí tak přímo do tvého příběhu.
Další klasická zápletka je Starý přítel, kamarád z dětství hrdiny, který se objeví jedním z mnoha různých způsobů a zatáhne tak hrdinu do příběhu.
V této klasické zápletce hrdina narazí na útržek dlouho ztracených vědomostí, který slibuje velký poklad nebo zisk.
Někdo si jednu z hráčských postav splete s někým jiným a osloví ji.
Hrdinové dojdou na místo, které bylo právě přepadeno (vypálená vesnice, zničené tábořiště...). Mezi krvácejícími těly je jediná živá osoba a ani té už moc času nezbývá.

Hrdinové musí vstoupit do nezmapované oblasti a prozkoumat ji. Mohli by se snažit nakreslit mapu; najít někoho, kdo v oblasti dřív zmizel; nebo odhalit, co je pravdy na legendách o skrytém bohatství.
V tomto velkolepém příběhu se hrdinové dozvědí o padouchově zlotřilém plánu (na vraždu krále, zničení světa...) a musí padoucha včas zastavit.
Hrdinové nutně potřebují vymyslet způsob, jak uzavřít příměří v nějakém konfliktu (ať už ozbrojeném či diplomatickém).
Jeden z hrdinů byl křivě obviněn ze závažného zločinu. Družina musí najít přesvědčivé důkazy o jeho nevině.
Družina je nucena cestovat přes nebezpečnou oblast (džungli, poušť, zakletý les), kde si budou muset poradit s nepříznivým počasím, nedostatkem zdrojů a s místní ne zrovna přátelskou faunou a flórou.

Vygenerovat další